VISPĀRĒJĀ INFORMĀCIJA
Esi sveicināts mūsu mājaslapā – printit3d.lv
Šajā sadaļā Tu atradīsi nepieciešamo informāciju par produkta pirkuma veikšanu.
Lūgums iepazīties ar visiem noteikumiem līdz pirkuma veikšanas brīdim, jo veicot pirkumu, tiek apliecināts, ka esi ar tiem esat iepazinies un tiem piekrīti.
Šīs mājaslapas īpašnieks ir SIA Ŗifo mēbeles”(turpmāk “mēs”, “mūs”), PVN Reg. Nr. LV40203273212, uzņēmuma faktiskā adrese ir Ošu iela 18, Jaunmarupe, LV – 2166, Latvija.
Neskaidrību gadījumā lūgums sazināties ar mums, izmantojot kontaktu formu vai rakstot e-pastu uz info@printit3d.lv
Ja vien nav norādīts citādi, viss saturs, kas publicēts mājaslapā printit3d.lv ir SIA “Ŗifo mēbeles” privātīpašums. Visas tiesības ir aizsargātas. Jebkādas informācijas pārpublicēšanas vai izmantošanas gadījumā, ir jāslēdz rakstiska vienošanās ar uzņēmumu.
INFORMĀCIJA PAR PIRKUMU
Printit3d.lv e-veikala pircējam jābūt vismaz 18 gadus vecam.
Maksājumi tiek veikti eiro (EUR) valūtā
PASŪTĪJUMA VEIKŠANA
Veicot pirkumu, rūpīgi pārbaudi, vai pirkuma grozā izvēlētie produkti un skaits ir norādīts atbilstoši Tavām vajadzībām.
Ja tomēr pēc pirkuma noformēšanas atklājat, ka dati ievadīti kļūdaini, nekavējoties sazinieties ar mums pa tālruni +371 26603660 vai uz e-pastu info@printit3d.lv, lai labotu radušos situāciju.
Izdarot pasūtījumu Pircējs apstiprina, ka ir iepazinies ar preces sludinājumā norādīto informāciju un tās lietošanas norādījumiem.
PREČU APMAKSA
Veicot pasūtījumu un izvēloties opciju NOFORMĒT PASŪTĪJUMU, pēc apmaksas Pircējs sevis norādītajā e-pastā saņem pirkuma apstiprinājumu.
Pēc pasūtījuma apmaksas klients saņem ziņu norādītajā e-pastā 1-2dienu laikā, par produkta realizācijas termiņu un piegādes orientējošo datumu.
PIEGĀDE
Produkta piegāde tiek veikta caur SIA “Omniva” pakomāta pakalpojumiem. Piegādes cena 2.50 EUR vai, ja viena klienta pasūtījums ir virs 40.00 EUR vērtības, tad SIA “Omniva” pakomāta pakalpojums ir bez maksas.
ATGRIEŠANA
Klientam ir tiesības 14 dienu laikā, no preces saņemšanas dienas izmantot atteikuma tiesības, un atgriezt preci. Klients pirms atteikuma tiesību termiņa beigām par lēmumu atkāpties no līguma informē pārdevēju nosūtot atteikuma pieprasījumu uz info@printit3d.lv, iesniedzot tam atteikuma veidlapu, kas pievienota pasūtījumam, vai nosūtīta klienta norādītajā e-pasta adresē.
Klients nosūta preci atpakaļ pārdevējam vai nodod to pārdevējam vai viņa pilnvarotai personai bez nepamatotas kavēšanās, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc tam, kad nosūtījis pārdevējam vai pakalpojuma sniedzējam atteikuma veidlapu vai paziņojumu par atteikuma tiesību izmantošanu. Termiņš ir ievērots, ja prece nosūtīta atpakaļ pirms 14 dienu termiņa beigām.
Pārdevējs bez nepamatotas kavēšanās, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā no dienas, kad saņemta prece atpakaļ un konstatēta 100% atbilstība nosūtītajai precei, atmaksā patērētājam viņa samaksāto naudas summu. Pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs minēto naudas summu atmaksā, izmantojot tāda paša veida maksāšanas līdzekli, kādu izmantoja patērētājs, izņemot gadījumus, kad patērētājs skaidri piekritis citam maksāšanas līdzeklim un patērētājam par šāda maksāšanas līdzekļa izmantošanu nav jāmaksā.
Klients sedz preces atpakaļatdošanas tiešās izmaksas, izņemot gadījumus, kad pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs ir piekritis segt šīs izmaksas vai nav informējis patērētāju, ka izmaksas jāsedz patērētājam.
Klients ir atbildīgs par preces vērtības samazināšanos, ja prece izmantota citā nolūkā, nevis preces rakstura, īpašību un darbības noskaidrošanai.
Klients nevar izmantot Atteikuma tiesības minētajos gadījumos, tajā skaitā, ja:
pilnībā ir pabeigta pakalpojuma sniegšana, kura tika uzsākta pirms atteikuma tiesību termiņa beigām, ja patērētājs ir skaidri piekritis un apliecinājis, ka viņš zaudēs atteikuma tiesības no dienas, kad līgums par pakalpojuma sniegšanu būs pilnībā izpildīts;
preces vai pakalpojuma cena ir atkarīga no finanšu tirgus svārstībām, kuras pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs nevar kontrolēt un kuras var rasties atteikuma tiesību termiņā;
prece tiek izgatavota pēc patērētāja norādījumiem vai prece ir nepārprotami personalizēta;
prece ātri bojājas vai tai drīz beidzas derīguma termiņš;
patērētājs ir atvēris iepakojumu precei, kuru veselības un higiēnas apsvērumu dēļ nevar atdot atpakaļ;
Klients ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā.